sâmbătă, 1 mai 2010

Wonders!

Anul asta a inceput cu brio. Din toate punctele de vedere, dar ptr ca acest profil e dedicat handmade`ului am sa vorbesc despre asta. Am realizat ca ceea ce la inceput mi se parea un hobby, o pasiune, s-a transformat intr-o adevarata afacere. Si incerc sa le combin [afacerea + pasiunea] cu toate ca uneori sunt cam extenuata, dar trebuie sa continui sa modelez, pentru ca imi place sa vad accesoriile mele purtate de cei din jur. Prima data cand mi-am facut acest cont nu am crezut ca am sa am parte de atata 'succes'. Si am sa va spun marea minune care mi s-a intamplat in drumul meu spre italia. Exact cu o zi inainte sa plec nu mai aveam absolut nici un ban, decat pentru biletul de tren pana la bucuresti. M-am rugat lui Dumnezeu sa ma ajute cumva sa gasesc 10 lei pe strada sa-mi iau un sandwich :)).. glumesc nu m-am rugat asa.. ptr ca de sandwich aveam bani :)).. nu aveam bani de taxiu pana la aeroport[si din cate auzisem era in jur de 50 RON], si nu sunt genul care sa ceara bani cu imprumut. A fost o minune probabil [Dumnezeu m-a ascultat] cand m-a sunat Alina, de la merceria din moldova mall si mi-a zis sa trec repede inainte sa plec sa ii arat ce produse mai am. M-am dus cu o parte din ele, fluturasi, seturi, ciupercute si alte bazdaganii pe care le mai aveam si i le-am pus sub ochi. Se uita la toate si nu stia pe care sa le aleaga. Dupa 5 minute imi zice: "stii ceva? le iau pe toate. Pune-le in punga asta." Am zis in gandul meu "oau, Dumnezeu chiar e mare!" Era prima mea comanda de proportii mai mari de 80 RON venita din partea unui singur client, avand in vedere ca in fiecare saptamana faceam cam in jur de 80- 100 ron dar veniti de la diferiti clienti. Am plecat de manutza cu prietenul meu din moldova, foarte fericita, spre casa. Am ajuns, am intrat pe net. Ma acosteaza Georgiana [o alta clienta inraita :D] si imi spune ca vrea vreo 2 perchi de cercei si 2 brose. Si inca odata spuneam ca puterea rugaciunii e mare :D.. Si asta nu e tot. Am ajuns la Bucuresti, in aeroport, in avion. Aveam in gentuta o punguta cu vreo 20 de perechi de cercei ca sa ii arat mamei cand voi ajunge in sicilia. Si in avion i-am scos sa ii arat unei prietene. Langa noi era un italian, care la inceput am crezut ca e roman pentru ca vorbea f cursiv limba romana. Si m-a intrebat ce am acolo in punguta, ptr ca se vedeau f multe culori. Am vrut sa bag punguta in geanta, dar el tot insista sa ii arat. Si pana la urma i-am aratat. Sa va spun expresia de pe fata lui? "Mama-mia ce or sa le placa nepoatelor mele!!" Si tot se uita la mine si se ruga sa ii dau lui ca imi da 4 milioane pe ei :))... Cred ca s-a rugat omul in jur de 30 de minute, pentru ca nu voiam sa ii dau, voiam sa ii arat mamei mele. Si mi-a zis "Te rog frumos sa mi-i dai pentru ca faci un bine de Paste, si ma faci foarte fericit!" OK. Omul era foarte fericit, tot timpul se uita la ei si zicea ca sunt prea adevarati! :)).. Bineinteles ca si eu eram foarte fericita ca m-am scos cu 4 milioane :>. Cand am coborat din avion omuletul mi-a zis: "Imi pare rau ca n-o sa-i mai vada mama ta, dar imi pare bine ca o sa-i vada nepoatele mele, o sa fie foarte fericite! Sa stii ca esti o fetita foarte speciala si norocoasa" Eu i-am zis ca nu sunt norocoasa, ci ca datorita lui Dumnezeu am tot ce mi trebuie in viata, dar el tot insista ca sunt norocoasa. Bine bine :)) :">
Si asa am inceput anul.. si tot mai continua.. si multumesc tuturor celor ce imi apreciaza creatiile.

Un comentariu:

  1. Felicitari, povestea este impresionanta. Ambitia si munca poate sa faca miracole si bineinteles insotite si de o rugaciune.

    Bravo.

    MErsi pentru zambaret. Te-am adaugat la lista.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails

Mai multe produse

Pentru a vedea toate produsele apasati pe POSTARI MAI VECHI, linkul din dreapta jos de la sfarsitul fiecarei pagini. Cumparaturi fericite!!